2014. május 20., kedd

Ambrus Fanni vagyok és KOZMETIKUS!

Az első dolog, hogy sűrű elnézéséket szeretnék kérni, amiért nem írtam mostanában bejegyzést.

Másodszor szeretném elmondani nektek, hogy múlt héten minden vizsgámmal végeztem és hivatalosan is kozmetikus vagyok! Nagyon boldog vagyok és olyan hihetetlen, hogy vége van az iskolás éveknek és dolgozó nő lettem. Arra gondoltam hogy pár képben megmutatom nektek mi volt a vizsgán.


Először is a vizsgák előtti napokban magával ragadott minket a kétségbeesés:










Aztán az is kiderült, hogy milyen aranyos barátaim vannak:






Bencéről már írtam a blogon, ő az a srác, aki mindig mosolyt csal az arcomra. Vizsga előtt eljött Vasvárra (peidg nem lakik közel), hogy sok sikert kívánjon. És ha már itt járt hozott sok szeretetet, mosolyt, jókedvet és temérdek mennyiségű csokit (amit aznap este el is fogyasztottam).
Szerdán, az írásbeli reggelén egy kis önsinspirációt* tartottam, a kép címe instagramon: Rúzst fel és csináld meg azt a rohadt vizsgát! (egyébként fanetto0421 néven megtaláltok).


Többen megkérdezték, hogy miért félek a vizsgától, mikor olyan szépen sminkelek, hát nekik üzenem, hogy a smink a legkisebb része a vizsgának :D

Az első feladatunk az volt, hogy modellt cseréltünk, meg kellett mondani a bőrtípusát és ajánlani kellett neki egy kezelést. A következő feledat, hogy szempilla, szemöldök festést kellett csinálnunk. Aztán a saját modellünk kezelési tervét kellet 'megvédenünk', elmagyarázni, hogy miért azt a termékcsaládot használtuk, miért azokat a termékeket. Feltettünk egy pakolást, majd bemutattuk az összefüggő masszázst (a Bogi itt kicsit mérges volt, mert 20 perc helyett, csak fele ideig masszíroztunk :D). Ezután jött az alkalmi smink.







Vizsga-seflie
Itt már mésfél órája vártuk az eredményeket...
És végre megkaptuk a bizonyítványt és a pinknation hivatalosan is kozmetikusokból áll <3 font="">

Valaki túl van már a viszgaidőszakon rajtam kívűl? Aki még benne van a sűrűjében, annak kitartást! Mindjárt vége!

Milla puszi: Fanetto

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :) Biztos szuper lehet egy ilyen képzés, az az igazság, hogy a posztod alapján még a kedvem is megjött hozzá :D
    Sok sikert kívánok a szakmádban! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Örülök, ha kedvet csináltam :) Nagyon szeretem ezt a szakmát, örülök, hogy ezt választottam.

      Törlés
  2. Gratula hozzá, és sok sikert a továbbiakhoz! Remélem örömödet leled majd a munkádban, leginkább az számít. :)
    Manka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kedves vagy. Anyukámmal együtt dolgozunk, úgyhogy nagyon jók a munkanaopok :D

      Törlés
  3. Gratulalok! :-))
    Ui.: kovetlek instagramon doramora92 neven :-))

    VálaszTörlés
  4. De jó! Gratulálok, örülök neked! :) Ha Szombathelyen laknék, ezután biztos csak hozzád járnék! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mennyire kedves vagy, ez nagyon jól esett! Köszönöm :)

      Törlés
  5. Hip hip hurrááá! Nagyon ügyes vagy Fanni! :) Gratulálok, bár én egy percig sem kételkedtem benned!:)
    Én ma vagyok túl az angol vizsgámon, de annyira nem vagyok büszke magamra!:( Nem úgy sikerült, ahogy elterveztem...:)

    Igen, egyébként lehetne közelebb is az a Szombathely, egy percig sem gondolkodnék, hogy kihez menjek!:)
    Büszke vagyok rád!<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy Vásáron dolgozom :) És szerintem az még messzebb van :/ Aranyos vagy és köszönöm :) Az angol biztos jó lesz :)

      Törlés