2014. május 1., csütörtök

Tavszi TAG

TRTGHValamiért nagyon szeretek TAG-eket készíteni, és bár a tavsz utolsó hónapját kezdük el a mai nappal, arra gondoltam, hogy gyorsan még megválaszolom ezket a kérdéseket :)

1. Melyik a kedvenc tavaszi sminkterméked?

Azt hiszem, hogy kifejezetten egy terméket sem szeretek jobban tavasszal, mint a többi évszakban, de az üde színű barackos pirosítókat ilyenkor szeretem használni.

2. Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkod?

Nem vagyok nagy körömlakkos. Talán most kaptam rá egy kicsit jobban a lakkozásra, mint eddig, és az O.P.I. lakkok nagyon belopták magukat a szívembe. Ez a pink/piros (megmagyarázhatatlan színű) lakk, annyira tetszik, és miután megvettem teljes a Couture de Minnie kollekcióm :) Ő A definitie moust-have névre hallgat és feketével kombinálva nekem teljesen valami erdei gyümölcsös fagyi, vagy a fekete erdő torta jut róla eszembe, nekem nagyon bejön így együtt.


3. Melyik a kedvenc tavaszi virágod?

Az all time favorit a rózsaszín tulipán.


4. Hordasz tavasszal napszemüveget?

Nagy napszemüveges a család. Szóval amint előbújik a napocska, előkerülnek a fiókból.


5. Miben változik az öltözködésed tavsszal?

Igazából semmi exrta, nagyon szeretem a póló-farmer párosítást.


6. Tasszal eszel fagyit?

Hát hogyne ennék. Alig várom, hogy kipakoljanak a fagyisok. Két kedven helyünk van, az egyik Szombathely főterén, a másik Rumba, ami egy falu Vasvár közelében és a világ legfinomabb fagyiját lehet ott enni.


7. Kedvenc tavaszi illat?

Marc Jacobs: Oh Lola!


8. Milyen a tavasz ott ahol élsz?

Vasvár mindig gyönyörű. Virágba borulnak az utcák, anyukák sátálgatnak a gyerekeikkel, a Marci kipakol a kávézó teraszára és ott lehet nézegetni, beszélgetni és finmabbnál finomabb kávékat inni, az óvoda és az iskola udvaráról lehet hallani, ahogy a gyerekek játszanak, szeretem a tavaszt Vasváron.

Ezt a videót egy vasvári fotós csinálta, 'körbereptette' a kameráját a város felett. Ezen a csodálatos helyen élek :)


9. Mit szeretsz a tavaszban?

A madárcsicsergést, ahogy életre kelnek a városok és nyüzsögnek az emberek, a színes kirakatokat, a jól öltözött lányokat, hogy lehet már kint futni a szabadban, az illatokat, a virágokat, hogy lehet színes sminket viselni.

10. Tavaszi nagy takarító vagy?

Anyukám a tavaszi, nyári, őszi, téli, reggeli, esti, hajnali, ünnepnapi, hétvégi, hétköznapi, MINDENKORI nagytakarító.

11. Tervek tavaszra?

Sikeres szakmai vizsga.

Mindjárt tanév vége, mindjárt  vége a sulinak, mindenki húzzon bele a tanulásba, hogy másfél hónap múlva teljes erőbedobással belevethessük magunkat a nyárba :)

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése