2014. február 27., csütörtök

Túl sok infó rólam - TMI TAG

Először missglamorazzi-nál láttam ezt a TAG-et. Már akkor is nagyon tetszett, de miután egy jópofa magyar csaj is megcsinálta, és az öcsivel együtt szakadtunk rajta (nézzétek meg Ehssty videóját), nagy kedvet kaptam, hogy kitöltsem én is :)

1. Mi van rajtad?



Egy pink Poppy-s köntös. Annyira puha, hogy arra szavak sincsenek, nagyon jó meleg és a hátulján lévő Pink Style felirattól, abszolút Fannis :D

2. Voltál már szerelmes?

Igen. Bár néha visszagondolva úgy érzem, hogy inkább a szerelembe voltam szerelmes, mintsem magába az emberbe.

3. Volt már borzalmas szakításban részed?

Van olyan, hogy egy szakítás nem borzalmas?

4. Milyen magas vagy?

Legjobb tudomásom szerint 164 cm. Alapvetően nem számítok magasnak, de ha a családom férfi tagjaihoz mérem magamat, akkor igenis magas vagyok :D Az öcsém azon szokott morogni, hogyha azt vesszük alapul, hogy a fiúk  mindig magasabbak, akkor vagy nekem kellene 10 centivel alacsonyabbnak lennem, vagy neki ugyan ennyivel magasabbnak, mert telejsen ugyan akkorák vagyunk :D Apunál sem vagyok sokkal alacsonyabb. De szeretem a magasságomat, szeretek magassarkút hordani, szóval ennél nagyobbra már nem szeretnék nőni :D

5. Hány kiló vagy?



Örökös probléma a súlyom. Az utobbi három év alatt körülbelül 15 kilót híztam. Soha nem voltam teljesen vékony, de volt egy időszak, amikor rendszeresen sportoltam, és akkor nagyon jól éreztem magamat a bőrömben. Sajnos mostanában nem sikerül visszaállnom erre az életmódra. Ha valami nehézség ér, vagy szomorú vagyok, vizsgaidőszak van, vagy egyszerűen csak unatkozom, akkor egyszerre eszem. És temérdek mennyiságet tudok megenni. Szóval ha nem haragszotok nem írnám le, hogy hány kiló vagyok, mert nagyon érzékenyen érint a téma. És nem azért mert hiú vagyok, hanem mert érzem, hogy a fejemben van a probléma, azért nem tudom elhatározni magamat, hogy egészségesebb életet éljek.

6. Vannak tetoválásaid?

Nincsen egy darab se (kivéve a szemöldökömet). Tavaly nyáron még időpontom is volt, de beijedtem és nem mentem el. Egyébként két dolgot nagyon szeretnék, de valószínűleg soha nem fogom megcsináltatni: egy Eiffel tornyot a tarkómra és egy közös tetoválást az öcsémmel. Nem nagy dolog, és nem ettől maradunk jó testvérek, de jó érzés lenne, ha már ez is összekötne minket :)

7. Vannak piercingjeid?



Nem, és nem is szeretnék. Abszolút nem tetszenek.

8. OTP (kedvenc pár)?

Hát jön az az elcsépelt válasz, hogy Chuck és Blair. De tényleg ők azok. Szeretném, ha egyszer valaki annyira szeretne, mint ahogy ők szerették egymást.

9. Kedvenc sorozatod?

Hát a legnagyobb kedvencem egyértelműen a Gossip Girl. Most kezdtem el nézni az Egyszer volt, hol nem volt című sorozatot, de az Így jártam anyátokkal is mindig hatalmas kedvenc lesz: az öcséimmel néztük végig. Minden este vagy hat részt megnéztünk. Bekucorodtunk az ágyba, pattogatot kukoricát ettünk, nagyokat nevettünk... ez is egy szép emlék azok közül, amiket hárman éltünk át :)

10. Kedvenc márkád?



A sony.

11. Van valami ami hiányzik?



Nekünk volt a legjobb nagypapánk az egész világon. Ő nagyon hiányzik.

12. Kedvenc dalod?

Az új Beyonce dalokat nagyon szeretem. 

13. Mennyi idős vagy?

21 leszek a nyáron

14. Mi a horoszkópod?

Ha valakit nagyon érdekel ikrek vagyok, de abszolút nem hiszek az ilyen dolgokban.

15. Mi az, amit keresel a párodban?

Fel tudjak rá nézni és tudjon szeretettel irányítani, ha szükségem van rá. Legyen kíváncsi a véleményemre és értékelje, hogy vannak önálló gondolataim. Szeressen annyira, hogy a kedvemért megcsináljon valamit, amire kérem. Ne zavarja a sminkelés iránti szenvedélyem. Legyen inteligens, szeressen olvasni és ha az orosz realizmusról szeretnék mély beszélgetést folytatni, akkor abban is legyen a társam. Legyen figyelmes és szeresse a családomat. De a legfontosabb, hogy azonos legyen az értékrendünk. Számomra nagyon fontos, hogy hiszek Istenben és szeretnék neki tetszően élni. Szeretném, ha olyan párom lenne, akinek ez szintén fontos.

16. Kedvenc idézet?

"Tűz a tűzhöz, víz a vízhez, te meg énhozzám" (Tkyd-Fehér királynő)

17. Ki a kedvenc színészed?

Robert Downey Jr. szerintem lenyűgöző a Vasember filmekben.


18. Kedvenc színed?



Ugye ez nem volt kérdés? :D

19. Hangos, vagy halk zene?

Egyedül akkor nem szeretem, ha hangosan szól a zene, ha valamit meg akarok beszélni a mellettem lévővel. Egyébként nagyon hangosan hallgatok zenét.

20. Hová mész, ha szomorú vagy?

Vagy lefekszem az ágyamba és zenét hallgatok, vagy az öccsök szobájába megyek be és ott vagyok velük.

21. Mennyi ideig zuhanyzol?

Hát ha nem kell megmosnom a hajamat, akkor két perc alatt simán végzek.

22. Mennyi ideig tart elkészülni reggel?

Ha suliba megyek, hatkor indul a buszom, akkor egy óra alatt igyekszem elkészülni. Ha gyakszi van, akkor kilencre megyek, de az öcsit én keltem, szóval szintén fent vagyok már ötkor, de olyankor nagyon komótosan készülök el. Szóval olyankor hajnali öttől egészen negyed kilencig készülődök, amikor meg már rohanok a buszra :D

23. Verekedtél már valaha?

Nem... tuti kiütnének :D

24. Mi vonzó számodra egy emberben?

Ha van érzelmi inteligenciája.

25. Mi visszataszító számodra egy emberben?

Ha buta, mint a sötét éjszaka.

26. Miért kezdélt el blogolni? (az eredeti kérdésben youtube-ozás van... kicsit személyre szabtam)

A sminkelés valami hihetetlen boldogságot ad nekem és úgy érzem, hogy én akkor művészkedem, amikor sminkelek. Szerettem volna, ha megmaradnak a munkáim, gondoltam, hogy jó ötlet lenne így gyűjteni a műveimet. Szeretek játszani a színekkel, szeretem, amikor más lehetek egy kép erejéig. Lehetek vadóc, laza, vagány, kemény csaj, de lehetek bájos, kislányos is, attól függően, hogy hogyan csinálom meg az arcomat. Mindig megvolt az emberek véleménye rólam, még mielőtt megismertek volna és ilyenkor kicsit kitörhetek a kategóriámból.

27. Mitől félsz?

A víztől (nem tudok úszni és szerintem egy kis fóbiám is van). A méhecskéktől rettegek. Mindig kispéciznek maguknak és engem akarnak kivégezni a fullánkjukkal. Bár igazából minden sárga-fekete csíkos, repkedő élőlény elől fejvesztve menekülök. Ja, és félek, hogy egyszer bezárnak egy narancssárga helyiségbe.

28. Min sírtál utoljára?

Múlt héten színházban voltam Pesten és az Operaház a fantomját néztük meg a Madách színházban. Hát az egészet végigbőgtem.

29. Mikor mondtad valakinek utoljára, hogy szereted?

Ma reggel az öcsémnek

30. Honnan jötted a youtube neved?

Youtube-on is Fanetto névvel vagyok regisztrálva. Pár hónapos voltam, amikor el kellett menni valamilyen vizsgálatra és az orvos miután megkérdezte a nevemet és válaszként a Fannit kapta  Fanettonak szólított. Apukámnak annyira tetszett, hogy egy darabig használta. Aztán itthon már senki nem becézget (csak ha mérgesek rám, akkor egyből Fannika leszek), de amikor először csináltam e-mail címet, anya javasolta, hogy legyen ez. Annyira megtetszett, hogy azóta mindenhova így regisztrálok.

31. Melyik könyvet olvastad utoljára?



A barátnőm szokott instagramra feltölteni képeket, amiken idézetek vannak ebből a könyvből. Annyira megtetszett, hogy kölcsön kértem tőle. Ez a könyv egy csoda.

32. Most mit olvasol?



Dédinél voltam, amikor átnéztem a könyvespolcát és kölcsön kértem tőle, mert még nem olvastam. Nagyon lassan haladok vele, mert sajnos nincsen annyi időm olvasni, mint szeretném, de nagyon izgalmas és olvasás közben nem lehet érezni, hogy egy 1870-ben íródott műről van szó. Engem lenyűgöz.

33. Mi volt az utolsó film amit megnéztél?

Amélie csodálatos élete. Húszadszorra.

34. Kivel beszéltél utoljára?

Az öcsémmel. Megkérdeztem tőle, hogy mit kér holnap reggelire.

35. Milyen a kapcsolat közötted és aközött, akivel utoljára sms-eztél?

Egy nagyon kedves barátommal váltottam utoljára sms-t. Jó hírt kapott és szerette volna velem megosztani :) Mindig jó kedvem lesz ha vele vagyok, és úgy tűnik, hogy a barátságunk nagyon nehéz dolgokat is túl él, szóval egy igazi barátot tudhatok magaménak, az ő személyében :) És visszatére arra, hogy mindig felvidulok, ha találkozunk:



36. Mi a kedvenc ételed?

Teljesen mindegy, csak kaja legyen. Na jó, a halételeket szeretem a legjobban.

37. Hová szeretnél elutazni?

...Párizs

38. Hová utaztál utoljára?

Vasárnap Ajkán voltunk az öcsémmel Bencénél, aki a 35-ös kérdés főszereplője :)

39. Van aki tetszik?

Chaning Tatum jöhetne.

40. Kicst csókoltál, vagy pusziltál meg utoljára?

A kisöcsémet. Szegényke beteg és gyógyítópuszit kapott tőlem.

41. Mikor szóltak be utoljára?

Fél órája vágták a fejemhez, hogy röfögök nevetés közben :D

42. Kedvenc édességed?

A Fekete-erdő torta.

43. Milyen hangszeren játszol?

Sajnos nem tudok egy hangszeren sem játszani. Zongorázni egyszer szeretnék megtanulni.

44. Kedvenc ékszered?



Ezt a Thomas Sabo karkötőt az unokatestvéremtől és a barátjától kaptam, mikor középiskolából ballagtam. Nagyon sokat jelent nemkem, mert érzem rajta, hogy gondosan kiválasztották, hogy mivel szeretnének megajándékozni, nem csak leemeltek valamit a polcról.

45. Sporolsz?

Sajnos nem annyit amennyit kellene, de most hogy bejött a jóidő el fogok járni futni.

46. Mit énekeltél utoljára?

Folyamatosan dúdolom Beyonce Partition című számát.

47. Kedvenc csajozó szöveg, amit neked mondtak?

Egyszer egy srác bejelölt Facebook-on és amikor megkérdeztem, hogy honnan ismerjük egymást, azt mondta, hogy a Romkertben láttott és nem tud elfelejteni (a Romkert egy disco Szombathelyen és még soha életemben nem jártam ott :D Amikor erről felvilágosítottam az volt a válasz, hogy nem számít, a lényeg, hogy megismerjük egymást... hát nem jött neki össze).

De ennél is leleményesebb volt egy fiatalember, aki Facebook-on (mert ugye csak ott csajoznak a fiúk, eszük ágában sincsen virágot hozni és elhívni randizni) szóvak FB-on rámírt, hogy közvéleménykutatsást végez és válaszolnék-e pár kérdésre. Gyanútlanul beleegyeztem és megkérdezte milyen magas vagyok, milyen hosszú a hajam, hordok-e magassarkút, milyen színű a szemem. Mikor az összes kérdésére feleltem, azt írta, hogy a rendőrség kérte fel, mert egy szemtelenül csinos lány a szépségével garázdálkodik Szombathely környékén és biztosan tudnia kellett, hogy én vagyok-e az... :D Na hát ez nagyon tetszett... Természetesen nem lett belőle semmi, mert eszem ágában sincsen FB-on ismerkedni. Várom a pillanatot, amikor valakivel összeütközünk az utcán és kiverjük egymás kezéből ugyan azt a könyvet, mert láss csodát, ugyan az érdekel mindkettőnket. Vagy hogy ott vagyok egy zsúfolt helyiségben és amikor a NAGY Ő belép minden elhomályosul és csak egymást látjuk, mert valami megfogott a másikban... szóval értitek... várom a tündérmesémet.

48. Használtál már pasizós szöveget? Ha igen mi volt az?

Nem kimondottan pasizós szöveg, de kedves történet: egyszer útbaigazítást kértem valakitől, pedig tudtam hova kell menni és az a drága lélek totál máshova irányított, mint ahova mennem kellett volna. Persze mikor rájött, hogy badarságot beszélt utám akart jönni, de én akkor már a jó helyen voltam... nem olyan régen valottam be neki, hogy igazából csak beszélni akartam vele... :)

49. Mikor lógtál valakivel utljára?

Vasárnap az öcsémmel és a Bencével bandáztunk :)

50. Kik készítsék még el ezt a TAG-et?

Édes, dárga Kata nagyon szeretném látni a blogodon!
Dóra, a te válaszaidra is nagyon kíváncsi vagyok :)

Ha valaki még elkészítette, linkelje nekem be hozzászólásba, mert nagyon kíváncsi vagyok.

Milla puszi: Fanetto

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez a Tag, tuti kitöltöm én is!:) Egyébként szombathelyi vagy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vasvári vagyok, de Szombathelyre járok iskolába és gyakorlatra :) Van szombathelyi kötődésed? :) Kíváncsi leszek a te válaszaidra :)))

      Törlés
  2. Te vagy az a cuki göndör hajú kislány a családi fotón? :)

    VálaszTörlés
  3. miért te kelted az öcsédet?nem anyukád..??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát mivel anya elég sokat dolgozik a fodrászatban is és itthon is ő vezeti a háztartást (az iskola miatt nem tudok neki túl sokat segíteni), ezért azzal szeretném megkönnyíteni a dolgát, hogy reggel én kelek fel Alexanderhez. Én szeretek reggel tevékenykedni, készülődni (általában rendetlenség van a szobámba, mikor lefekszem és ilyenkor van időm rendet rakni :D), na meg az öcsi szerint az én rántottám a legfinomabb és ágyba viszem neki a reggelit, szóval ő ragaszkodik hozzá, hogy én keltsem :)

      Törlés
  4. Jó lett a tag, tetszik nagyon, hogy ahova tudtál illesztettél be képeket! (Y) Én is elkészítettem, ha érdekel: http://secretofthehappiness.blogspot.hu/2015/04/tmi-tag.html :) Szép napot!

    VálaszTörlés