2014. május 6., kedd

Tavaszi csillogás és áprilisi kedvencek

Volt már a blogon téli csillogás, most itt az ideje, hogy tavasszal is ragyogjunk. A smink főszereplője egy arany csillámpor (ami persze nem arany, hanem sárga) és lehet, hogy egy kicsit nyári lenne a smink, de felkötött hajjal és egy csinosabb ruhával nagyon elegáns lesz az összhatás (és nekem valahogy a tavasz és az ősz elegáns hónapnak számít).


Termékek, amiket használtam:

Magam sem tudom, hogy miért csak most vettem meg a L’oréal True Match alapozóját,  hiszen annyi jót hallani róla, hogy csak na. Tényleg szuper alapozó, szép fedése van, de ugyan az a bajom, mint a Lumi Magigue-val: felvitel után pár órával már kezd az orrom körül kellemetlen, olajos érzet kialakulni, szóval nem hiszem, hogy újra fogom venni, ha elfogy, de addigis nagy örömmel fogom használni. 
A Smashbox bronzosító egy hétvégi osztrák kiruccanás eredménye. Már nagyon- nagyon régóta kívánságlistán volt, de Magyarországon a legjobb tudomásom szerint nem lehet kapni, és az internetes, külföldi rendeléshez most nem fűlött a fogam. Egy hete St. Pöltenben jártunk és a Marionnaud drogéria tárt karokkal csak rám várt 10 perccel zárás előtt. Szóval berohantam és kerestem azt a márkát, ami nincs itthon, és a Chanel, Dior, YSL állványok között ott volt a Smashbox, aminek annyira örültem, mint Belgiumban a Revlonnak. Hezitáltam, hogy a Photo Finish primer-t vegyem-e meg, vagy a bronzosítót, de a kontúrozás megint nyert, szóval boldogan landolt a kosaramban. Mókás volt, ahogy egy osztrák és egy magyar próbál angolul szót érteni. Az állványra kipakolva csak a testerek voltak és az eladótól kellett kérni a bontatlan, eladásra szánt terméket. És sehogy nem jutott eszembe, hogyan is lehetne egyszerűen kérni, szóval egy gyönyörű körmondatban, miszerint: ha meg szeretném venni ezt a terméket, akkor kaphatnék egy olyat, ami nem tester? elmondtam, amit szeretnék. A tündéri eladó csajszi pedig rám mosolygot és csak annyit kérdezett: the original? Annyira kellett nevetnem, hogy nem jutott eszembe ilyen egyszerűen elmondani, amit akarok, de szerencsére megértett és csak az Alex volt tanúja ennek a párbeszédnek, szóval annyira talán nem ciki :D



A szemöldökömet újabban a Permanent Taupe-pal csinálom meg, amit Noristic-nál láttam és annyira tetszett az ötlet, hogy kipróbáltam, hát azóta nem is tudom elképzelni, hogy mással rajzolom meg a szemöldökömet.

Az Eternal Gold-ot felvittem a mozgó szemhéjamra. Az szemalatti karikákra használt Manhattan korrektorral kiemeltem a szemöldökcsontomat, amit a Publicize-zal fixáltam.  A mélyítő vonalra ment a Crush, majd a kézfejemre fújt Fix+-ba mártott ecsettel ütögettem fel a csillámport, aminek a kódját sehol nem látom a csomagoláson. A belső szemzugba ment a Pandhy’s aranyszínű pigmentje. Az Astor szemhéjtushoz nem kötnek különösebb érzelmek, ’valamire jó lesz’ alapon vettem meg. Viszont valamire tényleg jó: a saját ecsetével nagyon szépen, satírozva lehet felvinni közel a szempillákhoz. Most is ezt csináltam. Szempillaspirál és csókolom.



Idejét sem tudom, hogy mikor rendeltem utoljára az Avon-ból. Ezt a szájfényt az anyukám neszesszerében találtam, és annyira megtetszett a színe, hogy ebben mentem majálisra (a probléma csak az volt vele, hogy az alatt a 20 perces séta alatt, amíg leértünk a programok helyszínére, teljesen eltűnt az ajkaimról).  Viszont ehhez a csillámporos szemhez nem akartam erős rúzst és a barackos fénye tetszett a sárgás-arany mellé. A képeken legalább jól mutat :D







A közreműködést köszönöm szépen apu irodájában lévő tapénak és az öcsi LG G2-jének, nélkülök nem sikerült volna úgy kinéznem, mint egy photshop-baby :D Pedig tényleg egy icipici retusálás sem történt.

Áprilisi kedvencek

Mivel az áprilisi kedvenceimet konkrétan kettő darab termék teszi ki, ezért arra gondoltam, hogy nem csinálok külön bejegyzést, hanem itt megemlítem őket.
Életem megmentője a Carmex ajakápoló, ami csodával határos módon, minden mellékhatás nélkül TÖKÉLETESEN rendbe tette az ajkaimat és annyira puhák és hidratáltak lettek, hogy még a Mac rúzsomat is mindenféle aggodalom nélkül használom, mert még az sem képes kiszárítani a számat. Az előzőekben már írtam a Permanent Taupe új felhasználási módjáról, és hihetetlen, hogy bekerült a kedvencek közé, mert az eredeti funkcióját tekintve szerintem csapnivalóan rossz és messze elmarad a többi Color Tattoo minőségétől, szóval azt hittem hogy a kukában fog landolni, de szemöldökön tökéletesen működik.

Érettségizők, hogy bírjátok a strapát? Tuti mindenki nagyon ügyes, én ezerrel szorítok nektek, legalább addig nem gondolok arra, hogy már csak egy hetem van hátra a végítéletig :D

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Fanni jöttem hozzád viszont kedves szavakat bezsebelni tudod...!:D Annyira gyönyörű vagy! Ez a frizura, a smink ,a fejtartás, hát ledobom a kalapom, ahogy a turizmus tanárom mondaná: " Igazi úrihölgy " <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, te ne hízelegj nekem... :D Örülök, hogy tetszik. Nekem is kicsit ez az elegáns vonal jut róla eszembe :) Nagyon kedves szavakat használtál. Tán valami célod van vele? :D

      Törlés