2013. szeptember 24., kedd

Szemöldökformázó rutinom

Már nagyon sokat siránkoztam a blogon is, és aki személyesen ismer az is rengetegszer hallotta már tőlem, hogy mennyire utálom a szemöldökömet. Tényleg sok hajam van, lehet ezért nem jutott anyag a szemöldökömre és a szempilláimra. Szóval állandó elégedetlenséggel viseltetek irántuk. Ez a bejegyzés arról szól, pontosabban azt szeretném megmutatni nektek képekben, hogy amikor sminkelek, akkor hogyan rajzlom meg a szemöldökömet. Persze a hétköznapokban nem ennyire erőteljes, akkor csak barna szemhéjpúderrel átszaladok rajta, de amikor erősebben sminkelek, akkor így szoktam megrajzolni (azt hiszem, hogy most nagyon sok értelmetlen mondaton vagyok túl :D)



Termékek, eszközök amiket használni szoktam:

Amikor a képeket csináltam egy Bourjois szemceruzát használtam (77 Brun Délicieux), de azóta megvettem ezt a Maybelline ceruzát (38 brown), aminek a színe sokkal jobban illik a hajamhoz, valamint egy kicsit keményebb, ezért szerintem könnyebb vele dolgozni. Miután a határvonalakat megrajzoltam és a ceruzával 'kiszineztem', egy matt sötétbarna port vittem fel egy ferde ecsettel. A barna szemhéjpúdert a Coastal Scents 88-as Original palettájából választom ki. Majd a Coastal Scents korrektor palettájából egy bőrszínemmel közel azonos színnel kiigazítom felül, a legvilágosabb színnel pedig alul. Már nagyon régóta keresek rendes formázó/fixáló gélt, de sajnos még nem találtam, ezért én az ujjamra fújt hajlakkal szoktam rögzíteni, amit ütögetve viszek fel a szálakra. Az arcformám az oválisra hasonlít talán a legjobban, ezért én a szögletes szemöldökformát szeretem a legjobban, hogy ellensúlyozza ezt a kerekséget. :D Persze mivel a saját szemöldököm annyira vékony, hogy nem szoktam hű lenni az eredeti vonalvezetéshez, ezért mindig más forma sikerül a végére. :D 


Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése