2013. október 1., kedd

Füstös smink őszi napokra

Most, hogy beköszöntött az ősz és hidegebbre fordult az időjárás, nekem nagyobb kedvem van a hétköznapokban is jobban sminkelni magamat. Ilyenkor, ha esőre áll az idő és mindenki depis hangulatban, zombi módjára jön velem szemben az iskolában, nekem jobb kedvem lesz attól, ha legalább a sminkem a helyén van. Ha a műszempillát elhagyjuk, szerintem hétköznapra is tökéletesen megfelel.









Termékek amiket használtam:





Én úgy szeretem a legjobban megcsinálni a füstös szemeket, ha az alapot megadom egy szemceruzával és azt fültisztítópálcával szépen elsatírozom. Most egy kék, puha, jól kenhető és satírozható Bourjois szemceruzát használtam ehhez. Az a lényeg, hogy kihúzom a szememet alul is, fölül is, már a szemhéjpúderek felvitele előtt. Utána pedig felnézek, és húzok egy vonalat a szemhéjamnak arra a részére, ameddig szeretném, hogy a sötét szín felkerüljön. Ezt egy fülpucolóval (nem tudom mi a hivatalos neve) addig satírozom, míg a vonal teljesen el nem tűnik és egy szép, füstös alap nem lesz a szemhéjszínnek. Innentől kezdve pedig már egyszerű dolgunk van, applikátor és satírozóecset segítségével felvisszük a színeket, és a sminkelés többi része úgy megy, ahogy megszoktuk.




Milla puszi: Fanetto


2 megjegyzés:

  1. Jajj Jajj , végree!:D Nagyon szép lett , mint mindig!:) és iszonyat jó a hajad színe!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már miattad érdemes ide bejegyzést csinálni :)
      A hajam színe anyukám érdeme, szerintem is nagyon szép lett :)

      Törlés