2014. február 19., szerda

Sleek Garden of Eden paletta

Nagyon szeretem a márkát, de valahogy még csak idén januárban jutottam el odáig, hogy kipróbáljam a palettáit. Három darab már volt a birtokomban, amikor egy blogon olvastam az új Garden of Eden palettáról. Szerelem. Szerelem volt első látásra. Megrendeltem és szomorúan tapasztaltam, hogy a kigyóbőrmintás csomagolás limitált (bár maga a paletta nem) és Magyarországra a sima papírdobozban jött. Mindegy, ettől nem lesz kevesebb a termék. Mert hát ezek a színek...


Olyan szép összeszedett teszteket szoktam olvasni más blogokon. Amik azonos sémát követve kitérnek a csomagolásra, pontoznak és osztályoznak. Nagyon szeretem olvasni ezeket a bejegyzéseket, mert követhetőek, célratörőek és nagyon hasznosak. Nos, én erre képtelen vagyok és muszáj kisregényt írnom erről a termékről is.


Nagyon felkeltette az érdeklődésemet a paletta elnvezése. Garden of Eden... Édenkert. Valami nagyon egzotikusat vártam. Különleges színekkel, a tökéletességre emelve a szemhéjpúderek minőségét, mert hát a név kötelez. És babummm... jobban kaptam, mint vártam.


Próbáltam definiálni az egyes színek milyenségét és arra jutottam, hogy van két selyemfényű (gates of eden, eve's kiss) öt metálfényű (paradise of earth, python, fig, evergreen, fauna) három teljesen matt (flora, adam's apple, tree of life) és két matt, amiben csillámok vannak (flora, entwined).



Mindig nehezemre esett nevet, vagy címet adni valaminek, legyen az blogposzt, beadandó a suliba, vagy éppen egy újonnan feltötltött kép a Facebook-ra. De a Sleek most nagyon kitett magáért. Mosolyogva, néha fel, felnevetve olvastam a neveket. Mert értem én, hogy hogy jön ide Éva csókja, Ádám almája, az élet fája, a paradicsom a földön, a 'tiltott' melléknév, meg a kígyó. Talán még az éden hídjába is beletörődöm, bár nem emlékszem, hogy a Biblilában bárhol is olvastam volna hídról... elfogadom a kicsit fantáziátlan próbálkozásokat, mint a füge, és az örökzöld. Kételkedve és értetlenül állok az 'összefonódott' elnevezésen. De kérdem én, hogy hogyan lehetséges, hogy egy kőkeményen bibliai témára épülő paletta színeinek elnevzései között fellelhető a Flóra és Fauna tulajdonnév. Mert igen, tudom, hogy a bilológiában a növény- és állatvilágot jelentik. De mindkettő elnevezése egy római isnteség nevéből ered és nem igazán értem, hogy ez hogy illik bele a képbe (bár Biblia olvasó emberként azzal sem értek egyet, amikor Ádám és Éva történetét legendának tekintik és az iskolában zagyvaságokat tanítanak a teremtésről, de ez itt nem a vallási 5 perc rovat, szóval ebbe most nem mennék bele).

Mindenesetre a színek gyönyörűek és a mókás neveik cseppet sem vesznek el az értékükből. A kedvencem egyébként a Fauna (na nesze neked Fanni, kellet itt kiselőadást tartanod). Annyira csodálatos zöld, hogy szerintem párja nincsen. Olvastam, hogy a matt színek annyira nem működnek, hát az Adam's apple szín tényleg nem a legtökéletesebb, de a többi szerintem telejesen jó. A Tree of life például szerintem nagyon pigmentált és szintén nagyon különleges.

A csillámos, metál színek nagyon érdekes állagúak. A L'oréal Infallible szemhéjpúderekhez tudnám hasonlítani. Annyira finom porrá vannak préselve (préselve?), hogy szinte már krémesek. Ami egyrészt nagyon jó, mert ugyan olyan szép színe lesz felvitel után, mint a pan-ben, másrészről annyira nem előnyös, mert én képtelen vagyok őket szépen elsatírozni. Mondjuk az összes Sleek szemhéjpúderrel így vagyok: nem tudom elsatírozni őket.

Összességében ez a paletta szerintem eszméletlenre sikeredett. Gyönyörű, különleges színekkel. 3000 Ft alatt kapható, a minőségére panasz nem lehet, szóval ár/érték kategóriában szeintem a Sleek paletták verhetetlenek.

Hétvégén jövök egy sminkkel, ami a paletta zöldes színeiből készült. Nekem nagyon tetszik, remélem nektek is fog :)

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése