2014. november 1., szombat

Disney hercegnők inspirálta sminkek- Hamupipőke

A sorozat következő részében Hamupipőke a főszereplő. Szeretem a mesét, szeretem a történetet, és az egyik kedvenc Disney dalrészletem is itt hangzik el:

Az álom szívünk vágya, ábrándos világ,
Álmodj, ha a szíved fájna,
s a bánat elmúlik, meglásd.
Csak bízz, ez a fő, és egy nap
a boldogság majd rád talál.
A szivárvány ragyog az égen,
Higgyél hát a mesékben,
S az álmod egyszer majd valóra vál!



Nem szeretem a kék színt a szépségápolásban. Nem tetszik a körmeimen, a szemeimen meg pláne. De Hamupipőke ruhája kék, szóval nincs mese. És ahogy a mama szokta mondani: „Nem baj lányom ha kék, csak hord egészséggel!”



A Mac Sculpt púderével satíroztam a mélyítővonalat, majd felvittem a színeket egy BeautyUK palettáról. Vékonyan kihúztam a szememet, majd egy Fix+-ba mártott ecsettel ezüst csillámport húztam a fekete tusvonal fölé és egy picit alá.












Milla puszi: Fanetto

6 megjegyzés:

  1. Megértem, hogy nem szereted annyira a kéket magadon, nem nagyon illik a bőrszínedhez. Ettől függetlenül a smink még csudiszép lett, tetszik ez a csillámos verzió. *.* :) Hamupipőke az én kedvencem is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Eddig nem fogalmaztam meg magamnak, hogy miért nem szeretem a kéket, de igazad van :)

      Törlés
  2. Egy kicsit tényleg elüt ez a púderes kék a bőrszínedtől, de még így is remekül megoldottad a feladatot és csodaszép sminket készítettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik neked :)

      Törlés