2014. november 18., kedd

Várunk téged, Ábel

Avagy ez történik, ha egy fodrász és egy kozmetikus önjelölt fotós lesz.

A bejegyzés elején szeretném leszögezni, hogy soha nem tanultunk fotózni, semmilyen papírunk nincs róla és nem is szándékozom úgy felvezetni ezeket a képeket, mintha mestermunka lenne. Mert nem az. Egyszerűen csak szerettünk volna örömet szerezni a barátnőmnek, aki nemsokára világra hozza a kisfiát. Nem akarunk nekiállni fotózni, lévén, hogy anyukámnak is és nekem is meg van a saját szakmánk, amit mindketten nagyon szeretünk.
Azért vetemettem arra, hogy megmutassam őket, mert szeretem hangulatot és szeretetet, amit a képek árasztanak..


A védőbeszéd után jöjjenek a képek, ahol az egyik legszebb kismama és a már nagyon várt pocaklakó a főszerepelő.












Ez a kedvencem
A bejegyzés írása alatt végig ezt a számot hallgattam, aki nem ismerné, az feltétlenül hallgassa meg:



Milla puszi: Fanetto

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon kedves képek lettek. Az utolsó három nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik neked, az utolsók a legjobbak szerintem is. Ábel megszületett azóta. Gyönyörű, egészszéges kisfiú :)

      Törlés
  2. Nagyon szép a barátnőd, szuper képek lettek :)

    VálaszTörlés