2014. július 20., vasárnap

Márk és 40 arckifejezés



Alexanderrel már találkozhattatok a blogon, most a kisebbik öcsém segítségét kértem egy bejegyzéshez. Márk igazai Móka Miki, egyszerűen képtelen leállni, ha elkezd hülyéskedni, mindenből viccet csinál és ezek mellett nagyon tehetséges is. Lehetetlen unott fejjel nézni, ha beindul a Márk féle mókagyár. Most a 40 arckifejezés Tag-et láthatjátok az Ő verziójában. Reméljük, hogy tetszeni fog nektek és ti is olyan jól fogtok szórakozni a képek nézegetése közben, mint mi az elkészítésük alatt :)









































Milla puszi: Fanni és Márk

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jóóóóó!:) Én már az esküvőn készült videóban is imádtam!:D A flörtölős volt a kedvenc!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira biztos voltam benne, hogy te értékleni fogod! :) Ugye, hogy mennyire nagyon tud grimaszolni? :D

      Törlés
  2. Nagy sármőr lesz az öcsédből! ;)

    VálaszTörlés
  3. De jók lettek a képek :D Én is pont most tervezem megcsinálni ezt a kis tag-et, videókon nagyon megtetszett, de eddig az öcsikéd viszi a pálmát :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor feltettem a képeket a gépre, annyira kellett nevetnem, mert szerintem is nagyon ütős lett pár :) Kíváncsi leszek a te verziódra :)

      Törlés