2014. június 2., hétfő

Májusi kedvencek


Itt a nyár. Most már az időjárás is megemberelte magát, bár még inkább érzem magamat a tavaszban, mint a nyárban, mindenesetre június van, szóval itt az ideje, hogy átnézzem a sminkes polcomat: melyik termékeket vettem a legtöbbször a kezembe májusban?


Olyan forradalmi újítások történtek a reggeli sminkes rutinomba, hogy még magam sem hiszem el teljesen. Eldobtam az alapozót (!!!!) és helyette a képen látható termékeket használom.
Arctisztítás és hidratálás után bekenem az arcomat a Couleur Caramel bázisával. Utána a szem alatti karikákra a Garnier Roll-on korrektort használom. Ezt fixálom a Maxfactor Creme Puff púderjével, valamint az egész arcomra vékonyan felviszem a terméket. Ezután egy üde rózsaszín pirosítóval megszínezem az almácskáimat. Az elmaradhatatlan Miss Manga, aminek a hatásán máig ámuldozom.  Aztán Carmex, ami fényt ad a számnak és hihetetlenül puhává teszi. Végül a pont az i-re: Mac Fix+. Ez a spray maga a csoda. Tartós lesz a sminkem, felfrissül az arcom és még az illata is remek.
Na nem mondom, hogy olyan szép és egyenletes lesz az arcbőröm, mint alapozó használatával, no meg az arcformámmal sem tudok nagyon játszani kontúrozás nélkül, de jól érzem magam, úgy érzem levegőzik a bőröm és nyáron amúgy sem jó, ha lefolyik rólam az alapozó :$




Ezt a Furuttini-s testpermetet még tavaly vettem és eddig abszolút nem használtam, de májusban az egész flakon elfújkáltam magamra. Parfüm helyett, vagy fürdés után, indulás előtt, vagy öt perccel érkezés előtt, vezetés közben :D Üde illata van, tartós és attól sem kell félni, hogy a napfény hatására csúnya, barna foltok lesznek rajtunk, ami viszont parfüm estében könnyen előforulhat.

Holnap indulok Pestre, mert megjutalmazom magamat egy naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagy vásárlással vizsgáért. Életemben először fogok egyedül közlekedni a fővárosban, szurkoljatok nekem! 

Milla puszi: Fanetto

5 megjegyzés:

  1. Nem okozott hosszabb távon problémát a primer szilikontartalma? :)
    (egyébként jó szórakozást, szurok-szurok-szurok! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Manka voltam :D)

      Törlés
    2. Hatalmas hiányosságom, hogy soha nem nézem a termékek összetevőit. Biztos azért mert semmire nem vagyok allergiás, és a bőröm érzékenysége az arcomon abszolút nem jelentkezik. Eddig semmi baj nem volt, ha esetleg valami történik update-olok :D

      A szórakozás meg van... Túl sok jó bevásárlóközpont van Budapesten, és oly' kevés a keret :D

      Törlés
  2. Ugye, hogy milyen jó alapozó nélkül?:) Érezd jól magad Drága!:)<3 Szurkolok Neked.Remélem lesz beszámoló!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól van, jól van... Igazad van :)
      Beszámoló mindenképpen lesz, bár eddig nagyon büszke vagyok magamra, még egyszer sem tévedtem el és eddig még mindig jó metróra szálltam fel. A probléma annyi, hogy az Árkád és a Westend után most az Arénában vagyok és lassan lépni nem tudok a csomagjaimtól :D

      Törlés