2014. április 22., kedd

The Boyfriend Beauty Test-Alexander edition

A mai egy nagyon különleges bejegyzés: Alexanderrel csináltunk egy videót. Fruzsinál láttam ezt a Boyfriend Beauty Test-et és arra gondoltunk, hogy megicsnáljuk együtt. Tökéletes alany arra, hogy egy csajos csaj barátja legyen és kíváncsi voltam, hogy mennyire jártas a szépségápolásban :) Nagyon izgultunk és egyszerűen folyamatosan nevetnem kellett, szóval a videó felét a vihogásom teszi ki, de én nagyon élveztem :D Öcsi egy kicsit csendes volt, nagyon zavarban volt, de szerintem ő is jól érezte magát. Anyu közben bejött a szobába, abszolút nem értette a helyzetet, mindenesetre nagyon vicces volt :D 


A minőség sajnos hagy némi kívánnivalót maga után, mert csak az öcsi hiperszuper telefonját tudtuk használni, ami persze videózásra annyira nem hiperszuper, de reméljük ez nem fog titeket zavarni és ti is annyit fogtok nevetni miközben nézitek, mint mi, miközben csináltuk.



Milla puszi: Fanetto és Alexander

5 megjegyzés:

  1. Haha, ez jó volt :D. Örülök, hogy hallottam a hangod, valahogy hasonlóan képzeltem el :)))

    VálaszTörlés
  2. Jajj istenem ez nagyon jóóó volt!:DDD Olyan édes hangod van!:D Nem tudom,hogy Ádám bele menne-e, majd valahogy beadagolom Neki a dolgot, remélem rá tudom venni!:D Köszönöm,hogy gondoltál rám Drága<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig gondolok rád, ha valamilyen TAG-ről van szó, már megszokhatnád :D Hát mondd meg az Ádámnak, hogy nagyon, nagyon jó lenne, ha megtudhatnánk, hogy mennyire jártas a szépségápolásban, én nagyon kíváncsi lennék :) A hangom :DDDDD A Dórinak szánt válasz valahogy az előző bejegyzéshez került, a lényeg, hogy aranyosak vagytok, hogy a mindenen átható, magas frekvenciájú hangomra ilyen kedves jelzőket használtok :D

      Törlés
  3. Tényleg nagyon cuki a hangod, én teljesen máshogy képzeltem el, kicsit mélyebbnek, de ezen túl, mikor olvasom a bejegyzéseid, tuti már a hangodon fogom hallani, így van ez minden más bloggerrel is, akikkel élőben már találkoztam, nem tudom nem a hangukon hallani a bejegyzéseket.:D De nem csak a hangod cuki, annyira bájos személyiséged van, semmi mesterkéltség, nagyon felüdítő ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Petra, nagyon aranyos vagy. Nagyon jól estek a szavaid, hihetetlenül izgultam a videó alatt és nem akartam másmilyennek tűnni itt, mint a valóságban. De ha nem hat mesterkéltnek, akkor remélem ez tényleg sikerült :)

      Törlés