2014. január 28., kedd

Téli csillogás

Szerettem volna egy szép téli sminket készíteni, de valahogyan nem jött meg az ihlet úgy, hogy a tavaszi kabátomban jártam iskolába. Aztán felébredtem péntek reggel és az ablakon kinézve minden háztetőt beborított a hó. Természetesen aznap félő volt, hogy nem jutok haza, mert a busz útvonalán baleset volt. Nem tudnak vezetni a vasi emberek, ha lehullik 2 cm hó?

Vasárnap ebéd után apukám kitalálta, hogy menjünk egy sétálni. Gyorsan kértem tőlük 40 percet idnulás előtt, gondoltam jó alkalom lenne egy sminkre és fotózkodásra. Vasvár gyönyörű minden évszakban, de ilyenkor télen olyan, mint egy mézeskalácsváros. Minden séta alkalmával megfogadjuk, hogy sokkal többet fogunk kijárni a természetbe, de valahogy soha nem tudjuk rendszeresíteni, pedig annyira jól esik a friss levegőn lenni.


A télről nekem mindig a kék és az ezüst jut eszembe. Viszont nem nagyon szeretem, ha az egész szemhéjamon ennyire erőteljes színek vannak. Például a Színkavalkád bejegyzésben a sminkem szerintem nem áll annyira jól, mint ez a mostani, ahol a kontúrszín barna.

Termékek, amiket használtam: 





Az Inka Inki-s alapozóval még csak most ismerkedem, de eddig nagyon jó a kapcsoltunk. Nagyon szeretem a csomagolását, nekem nagyon tetszik, bár ezekkel a pumpás adagolókkal az a problémám, hogy túl sok termék marad az üveg alján, amit már nem lehet kinyomni, amikor az alapozó fogyóban vann. Azt vettem észre, hogy akkor lesz a legszebb a bőrőn, ha alapozó ecsettel viszem fel (M. Jaggi-s alapozó ecsetem van, azt hiszem, hogy a hivatalosan ezt a típust stippling brush-nak hívják, bár én ezt simán alapozó ecsetnek hívom, mert a laposecsetet nem szeretem alapozásra használni).
A kék szemceruzával megrajzoltam a kontúrokat, majd egy apilkátorral elsatíroztam, erre került az Original palettáról egy szürkésbarna szín.  A mozgó szemhéjamra CT Mauve Crush-ja, a szemzugba pedig az Eternal Silver. A tussal egy íveltebb vonalat rajzoltam, így húztam ki a szemeimet, majd kispiráloztam a szempilláimat.
Nem nagyon csináltam még olyan sminket, ahol nem kontúroztam, de egy bronzosítóval nem akartam belepofátlankodni a sok hideg színbe. Highlighter sem kerül az arcomra, mert a pirosítóban alapból vannak apró ezüst csilámok, valahogy most úgy éreztem, hogy ez a csillogás elég is lesz. 
Nagyon szeretem ezt a szájfényt és ehhez a szemsminkhez szerintem nagyon illet. Babarózsaszín alapbban apró ezüst csillámok, amik így egyben tényleg telt ajkakat kölcsönöznek.






Csináltunk pár családi képet. Nekem nagyon tetszenek, egy csomót nevettem mikor megnéztük őket. Gondoltam megmutatom nektek is. 



Kértük anyát, hogy csináljon rólunk egy hármas képet (mindig, mindenhol, minden körülmények között csinálunk tesós képet). De apának nem tetszett ez a beállás, mondta, hogy csináljunk valami 'téliesebbet'. Hát ez sült ki belőle:



Én igyekeztem úgy csinálni, mint aki fázik, azt nem tudom megmondani, hogy a fiúk mit akarnak prezentálni ezzel a beállással :D

Alexander vett magának egy hiperszupergigamegaatomfull telefont és a séta közben próbálgatta, hogy mit tud a kamerája (hát én csak ámultam). Tudott olyan képet csinálni, hogy egyszerre fényképezte apát és magát az előlapi kamerával, Márkot, anyát és engem pedig a 'rendessel'. Nekem nagyon tetszik:



Márk és apa
Alexander és a téli város

Van egy nagyon szép hely Vasváron. Igazából a kedvencem. A Szentkúti Parkerdő. Itt szoktunk kutyát sétáltatni, erre járunk futni, ha vendégeink jönnek az ország más részeiről, akkor biztosan elhozzuk őket erre, mert tényleg érdemes megnézni..






Mit szóltok a hóhoz? Szerettek ilyenkor a természetben lenni?

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Nagy szép lett a smink és a képek is jók! :-) Szerencsés vagy, hogy a te családodban még van olyan, hogy közös séta...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Minden nap hálát adok a családomért és hogy ilyen szeretetben élhetek.

      Törlés