2013. augusztus 15., csütörtök

Smaragdváros


A mai sminkben két szín dominál, ami szerintem nagyon passzol egymáshoz: az arany és a smaragdzöld. A Noir Emeraude szemhéjpúder szerelem volt első látásra, de mikor sminket akartam elkészíteni vele, még primer-rel sem lett szép zöld a végeredmény. Először nagyon elkeseredtem, majd egy Youtube-os videóban láttam, hogy fekete szemceruzával alásatírozva gyönyörű élénk színeket kaphatunk, ha sötét szemhéjpúdert használunk. Ez valószínűleg sokaknak nem újdonság, mindenesetre én nagyon örülök, hogy van megoldás a színek 'előhívására'. Az arany szemfestékhez még annyit tennék hozzá, hogy én vagy nedves aplikátorral, vagy nedves ujjal szeretem felvinni, szintén az intenzitás miatt.

Termékek, amiket használtam:






Közelebbi képek:




És az első kép hangulatát kompenzálva, itt egy mosolygós is :)


Milla puszi: Fanetto

3 megjegyzés:

  1. Ez a kedvencem!:) Nagyon szép színek! Az első képen nagyon emlékeztetsz valakire, de az istenért nem jut eszembe,hogy kire!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha tetszik! Ha eszedbe jut, hogy kire hasonlítok, akkor írd meg, mert nagyon kíváncsi vagyok rá! ;)

      Törlés
  2. Szerintem egy kicsit a Halálos iram c. filmből Letti-re :)))

    VálaszTörlés