2013. július 11., csütörtök

W7 Trends Africa Bronzosító




Vadulj meg a W7 bronzosítójával! Így szól az ajánlás a kis dobozka hátulján. És tényleg Afrika jut eszembe a termékről. Érzem a forró, fülledt meleget. Szóval ez a kis kincs tökéletes nyári estékre. Inkább amolyan átmenet bronzosító és pirosító között. Ha az ecsetet beletunkolom, akkor szép, természetes barnaságot ad az orcáknak, egy kis rózsaszínes csillogással megspékelve, szóval nekem tökéletes :) 

Születésnapomra a tesminked.hu-tól kaptam egy ajándékutalványt, mely minden termékre 5% engedményt jelentett. Régóta szemeztem az oldalon kapható termékekkel, szóval annyira megörültem, hogy azonnal rendeltem is. A pénzt gyorsan elutaltam, és csak vártam, vártam és vártam, de a postás egy hét után sem hozta a csomagomat. Akkor elkezdődött a levelezgetés, hogy ugyan hol lehetnek a megrendelt és kifizetett termékeim. Erre kiderült, hogy a vasvári postán úgy döntöttek, hogy az én nevemen lévő, a lakásunkhoz megcímzett csomagot nyugodt szívvel be lehet tenni édesapám postafiókjába, és erről teljesen fölösleges legalább egy nyamvadt értesítést küldeni. Nem. A posta szépen őrzi a borítékot, valaki csak érte jön. Hát az öcsém ment is (miután a weboldal munkatársa utána nézett a dolognak és megírta nekem, hogy a csomagom a vasvári fiókban található, és mivel gyakorlatra járok a szomszéd városba nem tudtam munkaidőben bemenni), de mivel nem volt a kezében apukám által aláírt felhatalmazás, miszerint átveheti az ÉN csomagomat, amit önkényesen betettek APA nevén lévő postafiókba, ezért megint várhattam addig, amíg korábban hazaértem Szombathelyről és személyesen bemehettem az annyira áhított pirosítómért és bronzosítómért (a pirosítóról majd később). Ezt az egész hercehurcát csak azért írtam le, hogyha ti is hasonló helyzetbe kerültök és a termékek nem érkeznek meg, akkor érdemes rákérdezni a helyi postán, még mielőtt kétségbeesetten e-mailekkel árasztjátok el a webáruházat, mint ahogy én is tettem :D

De a várakozás megérte, ugyanis egy nagyon jó kis bronzosító tulajdonosa lettem. Az árát szerintem teljesen megéri. Nagyon tetszik, hogy a színek úgy vannak elhelyezve a kis papírdobozkában, hogy leopárd mintát adnak ki. A csomagolása praktikus, könnyen használható. Különösebb illata nincsen.











Jár hozzá egy ecset is, amit szerintem nagyon jól ki lehet használni, rendkívül puha és RÓZSASZÍN. Az arcomra merőlegesen tartva használom. A végeredmény teljesen természetes lesz.


 

Azt hiszem lehetetlen azt a mennyiséget felvinni, hogy a fénykép azt hitelesen visszaadja. De talán látszik, hogy mennyire szép és természetes tónusa van. Szerintem érdemes beszerezni a nyári időszakra ezt a bronzosítót.

Milla puszi: Fanetto

2 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép,és természetes.Iszonyat jól megy a bőrödhöz hajadhoz...mindenhez!:D Szemezgetek vele!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyugodsz szívvel javaslom, mert azóta is nagyon szeretem használni :)

      Törlés