2013. július 24., szerda

Nivea Zuhanyzás Közbeni Testápoló Tej Száraz Bőrre

Amikor először megláttam a TV-ben a reklámját, tudtam, hogy ezt a terméket ki fogom próbálni. Testápoló-mániás vagyok, és ez nálam nem egy mondvacsinált fóbia. Nagyon száraz bőröm van, fürdés után egyszerűen nem tudom kihagyni a bőröm hidratálását, mert akkor húzódik, ég, viszket, kipirosodik, egyszerűen elviselhetetlen és nagyon kellemetlen állapotba kerül. Télen ezzel nincs is probléma, mert még jól is esik a testvajakat, zsíros krémeket bemasszírozni a bőrömbe. Na de nyáron! Utálom, amikor a melegtől szabályosan olvad le rólam a felkent krém. Megpróbálkoztam a testpermetekkel, mondván, a hőségben a sokkal jobb, de az nem volt elég tápláló, hidratáló hatású. Szóval nekem a Nivea ezen újítása nagyon örömömre szolgál, mert bátran kijelenthetem, hogy teljességgel oda vagyok érte!



Az árát szerintem teljesen megéri. Én a Müllerben vettem 1590 forintért, de a 400 ml-es kiszerelésért szerintem teljesen megéri. Két változatban kapható: száraz és normál bőrre, én az elsőt vásároltam meg. Alig vártam, hogy végre beállhassak a zuhany alá :) Az állaga szerintem tökéletes ahhoz, hogy a vizes testünkre kenjük fel. Nem túl sűrű, nem túl híg, könnyen eloszlatható, a vízcseppekkel tökéletesen egybeolvad, szóval a technikai része teljesen jól van megoldva. Azt hittem, hogy leöblítésnél majd ilyen csúszós anyag fog távozni a bőrömről, de nem, és ez szerintem hatalmas pozitívum, mivel teljesen beszívódik. Megtörölköztem és kicsit szkeptikusan vártam, hogy mikor jelentkezik a jól megszokott 'elmaradt a testápolózás, ezért húzódik és ég a bőröm' érzet, de NEM történt meg! Táplált és hidratált, selymes és jó illatú lett a bőröm. A hátramaradt nyári, meleg hetekre szerintem kitart (hacsak az anyukám fel nem fedezi), és őszre télre szerintem visszatérek a jó öreg fürdés/zuhanyzás utáni testápolókra, de jövőre biztosan újra használni fogom, mert szerintem szuper termék.

Milla puszi: Fanetto

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése